размисли на глас


***
Не ме чакай в гората,
нямам бензин в колата
чакай ме в леглото,
идвам с колелото.
***
Младоженка във брачното ложе
срещна казус от сложен по-сложен
избраникът неин оказа се гей
и тя двоуми се, кое да подложи.
***
Еблива вдовица от Варна
си иска през час всеки ден
един млад юнак предложи й брак
ще го копаме май, според мен.
***
Подгонен от бик по тревата,
мъжът падна по нос, здравата
после сви колена и внезапно узна
как се чувства понякога кравата.
***
Заболя ме гърбът, не съм йога,
протри ми се членът, не мога
aз съм цял изпотен, а ти студена
докога да те клатя, за бога.
***
Съгледах мравка на земята
не ми хареса, но поне
не я оставих да пресмята
аз хубав ли съм, или не.
***
Щом мъж говори мръсно на жена
е пошлост или кауза пердута
обратното е просто със цена
15 импулса на минута.
***
Виагра купи мойта ненагледна
и аз да мога да се отчета,
изпих я, но на гърлото заседна
и от туй ми се вдърви врата.
***
Колко е лесно да имаш семейство,
колко е лесно човек да е млад
но опитай и двете съвсем не е лесно
да ви кажа честно, направо е ад!
***
За да е здрав съюзът брачен
в тревожни и щастливи дни,
когато си сгрешил, признай си,
когато пък си прав, млъкни.
***
Нерядко случва се студента
да е по-умен от доцента
но ако има ум в главата,
не бива да му го подмята.
**
Щом Ани прекрасния Марти съзряла,
любовната тръпка разтресла я цяла
но Марти се влюбил, каква непрактичност
не в Ани, а в своята собствена личност.

Сега край потока горкият се скита,
оглежда се в него със страст неприкрита,
а Ани оплаква си злата сполука
че срещнала гей, навместо мъж, да я чука.
***
Писмо със жар любовно писах
на едно момиче, от чужбина
и докато отивало към нея
то починало от едра шарка.

Да плача май не е уместно
но да ви кажа честно, жалко
за гланцовата ми хартия и
язък за пощенската марка.
***
Колко тъжен бе денят, когато
избяга мама миналото лято
но днес е дваж по-мрачна нашта къща,
получихме писмо, че ще се връща.
***
В ебането не трябва надпревара
не засичат време там и щом
след бурен секс запалваш си цигара
значи, правил си го бързешком.
***
Сексът с мека пишка си е мъка
и иска от човек да се старай,
но всъщност във това е майсторлъка
то с надървен хуй и баба знай!
***
Въртиш ли се край лъвове,
не ще останеш гладен
но гладни ли са те
направо си изяден.
***
Страшна мисъл днес ме вцепени,
като си представих в миг, ебаси
aко нямаше хептен жени
щяхме всички да сме педераси.
***
Туй не го пише във никой кодекс,
но всеки го знай според мен
на жените им трябва повод за секс,
а на мъжете – терен.
***
Върху релсите легна Жоро
бе решил да загине в зори
но умря от съклет, много по късно
вместо в седем, влакът минал в три.
***
Причинявал бил сексът тромбози,
аскетизмът докарвал неврози,
предпочитам в кревата, да срещна съдбата,
вместо вечно по доктори да се влача.
***
Като те разглеждам с тая ризка
как прозира бюста ти голям,
абе, нещо май, че ми се иска!
Ама питай ме какво - не знам!
***
Запомни я от мен и я научи
таз истина проста и стара:
не прекъсвай жената, когато мълчи
така нарушаваш й чара.
***
Не съм ти на живота режисьор,
но нека ти напомня протокола.
Не влизай нощно време в асансьор
с непознати, при това и гола!
***
Признавам си открито и с охота,
който както ще да ме вини
вярно е - проспах си май живота,
ама пък затуй с какви жени!
***
Заявила девойка страхлива
на един напорист млад ерген,
не мисли, че без бой ще се дам,
но помисли, ти си по-силен от мен.
***
Едно въпросче съвестта ми шашка
и мъти ми плешивата глава
ако мъж застане в задна прашка,
счита ли се мъж и след това?
***
Защо мъжът минета обожава?
Да оставим кефа настрана!
Просто той със кефа получава
11 минути тишина.
***
Когато те набръчка старостта,
но правиш пак като младок издънки,
знай, че бръчките не правят мъдростта
мъдростта е преди всичко гънки.



към стиховетекъм стиховете